Класс  жетекші  портфолиосын құрудың негізгі принциптері:


• жүйелілік;
• мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;
• ақпараттың объективтілігі;
• көрнекілік.
Портфолионың негізгі мақсаты – класс  жетекшінің  кәсіби өсуінің мониторингінің, кәсіптік нәтижелерінің, жетістіктерінің, жүргізген  жұмыстарының талдауын қамту;
Портфолио класс  жетекшінің өз қызметіндегі тәрбиелеу, шығармашылық, өз білімін көтерудегі нәтижелерін жинақтауына көмек береді.

Портфолио:
•Класс  жетекшінің  біліктілік категориясын көтеруіне, бекітуіне және оқу жылының қорытындысы бойынша марапатталуының;
• Класс  жетекші жұмысының нәтижесінің, кәсіби шеберлігінің өсуі туралы ақпараттың көзі болып табылады.
Класс  жетекші   портфолиосы файлдары бар арнайы папкада жасақталады.  Портфолио құрамы  Ақтөбе  облыстық  оқу-әдістемелік орталығының нұсқауының  негізінде жасалды.
Портфолионы электронды түрде де жасауға болады. Электронды түрі құжаттардың сканерлеген қосымша электронды кестелер, педагог пен оқушы жұмысының электронды файлдары (жобалар,өткізген жұмыстардың  материалдары және т.б.) түрде жасалады.
 Директордың  тәрбие ісі жөніндегі орынбасары өзінің функциональды міндеттеріне:
• класс  жетекшіге  портфолиомен жұмыс жасау технологияларымен (материал таңдау, оларды жүйелеу, жеке жетістіктерін көпшілік алдында айтуға дайындау) оқытуды;
• класс  жетекшіге  жан-жақты көмек көрсетуге; (дайындаған материалдарын және жұмысының жетістіктерін талдау, марапаттау);
•класс  жетекші портфолиосындағы материалдардың мазмұндылығы туралы ұжымды ақпараттандыруға (класс жетекшінің  кәсіби дамуының деңгейі туралы);тиісті
Портфолио әдісін енгізу класс  жетекшінің   жеке траекториялы кәсіби дамуының мониторингін танытуға, қызметінің нәтижесін толық көрсетуге, бағалы тәжірибесін таратуға, кәсіби шеберлігінің өсуіне және класс  жетекші  еңбегінің көтерілуіне көмек береді.

                                            

                               ҚҰЖАТТАР  ПОРТФОЛИОСЫ:

1-папка:

Нормативтік-құқықтық құжаттар:

 

ҚР Білім туралы Заңы

Бала құқығы туралы Конвенция

 ҚР Тіл туралы Заңы

ҚР Қоғамдық Ұйымдары туралы Заңы

 Ақтөбе облысы бойынша 2013-2020 жылдарға арналған бағытты-бағдарлама

ҚР Кешенді тәрбие бағдарламасы

т.б. негізгі Заңдар

 

2-папка:

Тәрбие жоспары - Кешенді  тәрбие  бағдарламасы, Ақтөбе  облысының 2013-2020  жылдарға  арналған бағытты- бағдарламасы, мектептің тәрбие  жоспары, кластың  тәрбие  жоспары,  мектеп  Жарғысы.

3-папка:

Кластың әлеуметтік құжаты, кластың   мінездемесі,әр  оқушыға  мінездеме, класс  белсенділері,сабақ  кестесі, оқушылар  ережесі.

 

____ «____» класының әлеуметтік құжаты.

20____ - 20____ оқу жылы

 

Оқушылар саны    ___________

Қыз балалар  саны __________

Ер балалар саны ____________

 

Жанұясының құрамы:

Көпбалалы жанұя (саны, тегі, аты)______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Толық емес отбасы (саны, тегі,  аты)____________________________________________________

______________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Азқамтылған отбасылар (саны,тегі,аты)_________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сәтсіз жанұялар (саны, тегі, аты)_______________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

Қамқоршы қарауындағы балалар (саны, тегі, аты)_______________________________________ ______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

Ата - әжесімен бірге тұратындар (саны, тегі, аты)_________________________________________

______________________________________________________________________________________

Жанұядағы жалғыз балалар (саны) _____________________________________________________

Аға (іні) және апа (қарындас, сіңілі) (саны)_______________________________________________

Тұрмыс жағдайы:

коммуналдық  пәтерлерде тұрушылар саны _______________________________________________

______________________________________________________________________________________

бөлек пәтерде тұрушылар саны ( жер үй) _________________________________________________

тұрғын үйді жалға алушылар (саны, тегі, аты) көрсетілсін ___________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

қала сыртындағы үйде (бау-бақша) (саны, тегі, аты) көрсетілсін ______________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

Ата – аналарының білім деңгейі:                 әке                       ана

Жоғары білімді                                           

   _________                                                  __________

Орта арнаулы                                             

    _________                                                __________

Орта                                                          

   _________                                                __________

Толық емес орта                                      

   _________                                               __________

                                                                                       

әлеуметтік құрамы:

жұмысшылар                                  

  _______________                            ________________

қызметкерлер                                  

 ______________                              ________________

 

 

кәсіпкерлер                                    

  _____________                               _______________

инженерлер                                   

  _______________                        ________________

жұмыссыздар                                   _______________               ________________

 

Тәуекел топ , құқық бұзуға икемді оқушылар саны (тегі, аты)_____________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қиын балалар (саны, тегі, аты)_________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ішкі істер бөліміне тіркеуге алынғандар ( тегі, аты)__________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Кластын ұлт құрамы.

 

ұлты

Саны

1

 

 

2

 

 

3

 

 

 

Оқушының денсаулық жағдайы:

Үйден оқытылатын оқушылар (тегі)____________________________________________________

 Аурулығы туралы  учеттағы оқушылар (тегі)___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Көру қабілетінің бұзылуы _____________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оқушының бос уақытының ұйымдастырылуы

 

Музыкалық мектепте оқиды  ____________              хор __________________________________

Спорттық секцияда________________________         би өнері _______________________________

Театр студиясында ________________________          _______________________________________

Би студиясында ___________________________         _______________________________________

Көркемдік мектепте _______________________          _______________________________________

Басқа іс - әрекет түрлері ____________________         _______________________________________           ________________________________

 

Кл жетекші _______________________________

                                                                                               

 

Класқа мінездеме

 

Оқушылар  саны __________ ұлдар_____________________ қыздар ______________________

Оқушылардың танымдық және интеллектуалдық қабілеті________________________________

________________________________________________________________________________

Сабаққа қатысымы ________________________________________________________________

Кластан тыс сабақтарға  қатысымы __________________________________________________

Кластың ресми емес лидерлері ______________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Кластың  ресми лидерлері __________________________________________________________

Мұғаліммен қарым – қатынасы _____________________________________________________

Кластың ұйымдастырушылық қабілеті _______________________________________________

_________________________________________________________________________________

Кластағы мерекелерге қатысушы ____________________________________________________

Қадағалауды қажет ететін оқушылар_________________________________________________

 

 

саны

Аты – жөні

1

Жетім балалар

 

 

2

Анасы жоқтар

 

 

3

Әкесі жоқтар

 

 

4

Ата-анасы ажырасқандар

 

 

5

Тәуекел топтағылар

 

 

6

Сәтсіз жанұялар

 

 

7

Мүгедек ата-аналар

 

 

8

Аз қамтылған жанұялар

 

 

9

Көп балалы жанұялар

 

 

 

 

Класс жетекшісі___________________________

 

 

4-папка

Мемлекеттік қосымша бағдарламалар, жоспарлары, материалдары.        

  1. өрттен сақтандыру ережесі 
  2.  ЖҚТБ және оның алдын алу мәселелері 
  3.  рухани жыныстық тәрбие 
  4. зиянды заттарды қолданудың алдын алу
  5. құқықтық ақпараттандыру 
  6.  өмір қауіпсіздік негіздері (1-9 кластар үшін)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

5-папка

Класс оқушыларының  мектепішілік және мектептен тыс үйірмелерге қатысымы,  намаз оқитын  оқушылар   туралы  мәліметтер - істелген  жұмыстар, есепте  тұрған оқушылармен жүргізілген  жұмыстар – папкалары,пән  мұғалімдерімен  байланыс, мұғалімдердің сабағына  қатысуы, оқушылардың  сабаққа  қатысымын  бақылау  дәптері,АІІБ –мен, басқа да  мекемелермен бірлесіп  жүргізген  жұмыстары.

6-папка

Ата–аналармен жұмыс (жоспары, хаттамалары, жүргізілген жұмыстар материалдары),ата-аналармен  келісім  шарттар

 7-  папка

 Психологпен бірлесіп оқушылармен, ата-аналармен жүргізілген жұмыстар (сауалнамалар,анкеталар,диагностикалық  талдаулар, анықтамалар)

 8- папка

 Тәрбие бағдарламасының бағыттары бойыншакласпен  өткізілген  жұмыстарының  материалдарының  жинағы